what a wonderful day

Halli Hallå Sverige!
Sovit gott? för det har jag.. Många har frågat hur länge jag ska vara här i USA och det är i 63 hela dagar, det betyder att jag kommer hem igen 20 Aug. Rätt länge I know, men jag klagar absolut inte. Idag ska vi nog till King Of Prussia mall,helt sjukt vad där är stort. Typ som tre väla, eller större kanske.. Så det kommer nog bli en hel del shopping. Sedan ska vi hem till Diane och kolla av lite, ska passa hennes katt förstår ni. Haha. Vet inte vad mer jag ska skriva, vad vill ni veta? kom med förslag vettja ;) Har förresten inte hunnit ta så många bilder därför lägger jag upp några från USA 09 istället och en på King of prussia.
Peace


Jag och Elin




Kommentarer
Postat av: Mamma

Vill barra rätta dig mitt hjärta o det är den "= AUGUSTI du kommer hem, flyger från USA den 19 på kvällen o då e de redan den 20 hemma!! Puss LOVE YOU!! // Mamma Muuuuu

2010-06-22 @ 17:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0