We get sand in our stilletos

Godkväll kära vänner!
Passade Colman idag. Han är såå söt!! Tror nog han är det lättaste barnet jag någonsin har passat och så väluppfostrad han är, helt sjukt!. Solveig och jag plockade även lite bär innan idag, vet inte vad de heter men är typ en blandning mellan hallon och smultron. Hehe! Pratade med min pappi i telefon idag, yeeey :D första gången på ungefär 3 veckor vi pratat nu.. Pratade också lite med T och det kan man ju säga var ett litet tag sedan. Men skönt att höra deras rösten efter en så lång tid nu. Imorgon? Ja, då ska jag med och kolla på Morgans golftunering. Spännande. Känner att det kommer bli svinvarmt att gå helä dägen läng, får väl se det som dagens motion. Mer än så blir det inte i detta inlägg, för nu ska jag sova. Ska ju upp samtidigt som tuppen imorgon.
Natti


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej min gumma det var väldigt trevligt att prata med dej också så nu står jag i stockholm ska börja köra kent i morgon kanske så ringer jag en dag man vet ju aldrig puss gurka

2010-06-30 @ 18:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0