ten million fireflies

Japp, här är fullt av eldflugor. Mysigt att se deras små stjärtar lysa på kvällen. Hade en inne i vardagsrummet också, som flög rundor och hade sig. Jag blev skiträdd när den flög nära mig, jag menar de bränns väl? eller? annars skulle de väl inte heta Eldflugor. Lina, vad säger du? Yeye, har sett fullt med blixtrar uppe bland molnen idag, såg ut som någon lekte med en ficklampa. Var det kanske du Gud? eller Zeus, har du blivit av med ännu en unge? Trodde i alla fall att jag blev träffad av blixten innan, var 100% säker. Men jag tror inte att blixten kan komma igenom ett fönster...väl?... Måste ändå erkänna att jag är duktig på att uppdatera nu. Håller ni med?"Jaaaa!" Tack kära vänner! Imorgon har de lovat 109. °F
(det är cirkus 42-43°C) Jag klagar inte :D Vilket betyder att jag ska till Wilmingtons Country club och friteras mmmmmmmskönt! Hoppas att vädret hemma inte sviker er för mycket annars finns det ju en hel del solarium som kan bli era sanna vänner denna "sommaren".
Nighty night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0