natural mystic

Åhhhh vad fint vädret har varit idag!! Har bara legat och solat vid poolen hela dagen, nu är jag officiellt medlem på Wilmington Country Club. Något man kan sätta på sitt Cv tror ni? Fick faktiskt med mig lite färg på kroppen, tack för det solen. :) Haha, jag hade en olivgrön typ skjorta på mig till poolen idag och precis innan Solveig och jag skulle luncha valde jag att ta ett snabbt dopp. Det betyder att min bikini var blöt när jag skulle ta på mig skjortan. När vi satte oss ner för att äta tittar både Solveig och jag på mig samtidigt och det ser ut som att jag har svettat sjukligt mycket.. HAHAH! Fyfan vad roligt det var, men pinsamt också.. Valde att ta av mig den och sitta i endast bikini, då folk som gått förbi inte skulle trott att det faktiskt var blöta fläckar ifrån bikinin och Inte svett. Skulle fotat det, men man är ju alltid efterklok. Lovar i alla fall att jag ska börja fotografera lite mer, en bild säger ju mer än tusen ord säger dem. Vad har mer gjort idag?hmm.. Har nästan bara latat mig idag, fast var ute en sväng med vovvarna innan. Sen borstade vi och tvättade dem. Flitigt va?
För att svara på frågan vem jag är här med (som jag får dagligen). Så är jag här all by myself, visst är jag tuff? Nej, men jag flög ner själv och bor hos vänner. Så helt ensam är jag inte. Bara på hit och hemresan. Hihi! Ni måste ge mig förslag på vad jag ska skriva om här? blir bara dryga inlägg nu för det mesta känner jag.. Visste ni att jag satt mig själv på diet här nere? ska bli roligt att se ifall jag går ner i vikt eller inte.. Hehe, mat är ju såååå gott!! Nu är det faktiskt dags att sluta äta som en ko, vill kunna ligga på stranden hemma utan att folk skriker "HJÄÄÄLP en val!!" Nu orkar jag inte skriva mer.Kanske blir ett inlägg till ikväll.
arrivederci

lite brun har jag faktiskt blivit





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0