It's the final countdown...

Jag kan inte riktigt förstå att jag åker imorgon. Tiden har bara runnit iväg och alla "måsten" man ska hinna med är helt orimligt många så jag ber om ursäkt för att jag inte hunnit träffat alla jag lovat.. All packning är i alla fall klar nu, äntligen! en väska blev det. Tror aldrig att jag har packat såhär lite, är sjukt stolt över mig själv hihi. Elin och Jasmina kommer följa med till Köpenhamn imorgon för att vinka av moi ska bli så mysigt så :) Känner att det inte kommer bli någon sömn inatt, kommer ligga vaken i sängen och vara helt nervig och tankarna kommer snurra runt skallen. "Vem sitter jag bredvid? kanske en gubbe?, en snygg kille?, en svettig tant? eller skrikande unge?" "Kommer jag hitta till rätt gate i Amsterdam?" "Vågar jag ta tåget från Newark själv?" Aaaaaaaah, är redan helt nojjig...
Jag kommer sakna er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0