Is bitch better?

God kväll svennisar!
Har inte orkat blogga idag därför får det bli ett sent inlägg, bättre än inget alls. Var på yoga imorse phuuuu! efter yogan orkade jag inte göra ett skit, sket till och med i att gå till poolen. Blev tyvärr ingen konsert idag heller :( biljetterna var slutsålda, typiskt eller vad?. Hoppas i alla fall att ni alla haft en fin midsommar. Jäkligt onödig högtid, så känner inte att jag missat speciellt mycket. Hihi! Andy vill att jag och Solveig ska flyga ner till Florida imorgon för att kolla på huset och lite sånt. Men vi får se.. Just nu ser det inte ut som att vi åker imorgon, kanske på Måndag. Ifall vi inte pyser till Florida imorgon har vi bestämt att vi faktiskt ska jobba på våran bränna vid poolen. Måste. Bli. Brun!!!!!!!!!!! Jag har också ställt min klocka på 07.00 am för att jag hade tänkt gå ut och springa imorgon. Är jag inte bäst? måste göra det så tidigt, annars blir det alldeles för varmt och man orkar springa 10m tieeep. Kan inte riktigt förstå hur nyttig jag egentligen har blivit, vatten all the time istället för läsk, inget godis och en massa grönsaker. hehe!
puss och kram, ses inte på stan

Kommentarer
Postat av: Moster

Vad härligt du har det fina finan! Blir en aning tårögd när jag läser, en saknad finns här:) Du finns inte så nära som du brukar:)

Pusselipuss elipuss <3<3<3

2010-06-26 @ 07:47:35
Postat av: Mamma

Ja att du ska behöva åka till andra sidan Atlanten för att bli den gamla Amanda som e rädd om sig!! <3 Ännu mer för mig att vara stolt över!!

Kan du åka till Florida? Har inte di Dianes kise o ta hand om;) ?

Älskar dom svart/vita bilderna... MIN MANDA <3<3

Va rädd om dig ÄLSKAR DIG!!

2010-06-26 @ 11:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0