In vino veritas, in aqua sanitas

Hej Hallå bloggen!
Precis hemkommen från ett yogapass. sköööönt va det! rummet var uppvärmt och kändes som en bastu så ni kan ju bara ana hur mycket jag svettades. Lovar att jag kunde gjort en pool och sen hade vi alla kunnat bada i det. äckligt, men sant. Det ser ut som att vi ska gå på yoga tre dagar i veckan, how nice? kommer vara gummitarzan när jag kommer hem.. What's up today? det vet jag inte. vi får se vart vinden för mig, visst låter det spännande? Funderar starkt på att börja spela lite golf, vad säger ni om det? Amanda Berg- nya Tiger Woods? näe, inte riktigt... Nu ligger jag i min säng med Little Dude, hade tänkt vila lite men fastade framför datorn. Ändå rätt ovanligt. Hehe! Dudiesen sover i alla fall med ett par goda snarkningar. Nu när jag sitter här och pratar med mamma, Andreas, Elin och en rad andra inser jag faktiskt att jag saknar er. Har inte riktigt tänkt på det innan, men jo så är det. Jag skänker en tanke till min flock i Sverige! Hihi. Känner att min blogg snart är större än Kissies, "shit vad många läsare jag har". En sak till, VISST ÄR KOSSOR FLOCKDJUR? :D
Over and out

Jag snart?

L.D and me



Kommentarer
Postat av: cecilia

jag gillar att du går på bicramyoga!

2010-06-21 @ 22:39:43
Postat av: Mina

Jag saknar dig!

2010-06-21 @ 23:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0