I gotta pocket full of benjamins

hej hej hallå!
Det har varit en busy dag idag. Började med att Solveig och jag skulle på Yoga, sen ringde Tina och var desperat efter min hjälp om att vara barnvakt åt Colman. Så jag fick skippa Yogan idag, jobb är ju lite viktigare.. 11.30 skulle jag hämta lilleman som varit på camp och innan dess skulle jag hinna med att åka hem om Diane för att vattna blommor och mata Tassy. Så det var bara på med kläderna och påbörja dagens arbeten heheheh. Jag blev avsläppt vid golfen och hade verkligen ingen aning om vart jag skulle ta vägen, så yrade runt lite som en nykläckt kyckling och tillsist hittade jag den lilla rackaren. Jag såg till att han fick lunch i sig sen badade vi. Kunde inte sola idag för att det var så satans varmt, utan fick ligga i skuggan hela tiden. Tänkte fotografera Colman så ni fick se honom. Men det kan väl sända fel signaler? en tjej fotar en liten pojke... Lite, ja ni vet. Jag är ju inte som en viss Elin som gillar småpojkar. I alla fall, det är väl ungefär så min dag sett ut. Ska passa honom imorgon också! cashen börjar rulla in nu and I like it ;)
Puss och kram negerbarn som for till stan för att gå på ett lan men som först skulle kamma sin man med hjälp av sin klan! klå det.
fick bli en gammal goding..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0