Hello good morning

Låg vid poolen en hel del idag och solade. Men fyfan! klarade inte att ligga ner i mer än 10 min sen fick man bada igen.. Det har till och med varit varningar på nyheterna att man borde stanna inne p.g.a. värmen, fast man ska inte klaga. Mer än så har jag inte gjort idag, eller jo. Var ute med Little dude nu på kvällen och en äcklig grodjävel hoppade på min fot(!) vafan är det med djur och mina fötter?
Har faktiskt inte varit så nyttig idag...Fy på mig! tänkte berätta vad jag har ätit heheheh
Frukost: En halv bagel och en donut. drack dock inget
Lunch: Grilled ham & cheese (en halv för jag delade med S), sallad och lemonade
Vatten
Cola (min andra cola sen jag kom hit)
Pretzels med jordnötssmör (Schvaine gott)
Kvällsmat: ett revben, potatisgratäng, broccoli och vatten
B&J glass- new york super fudge chunk
vatten
Isglass
vatten och popcorn
Men jag skyller på att det är Söndag, då får man äta onyttigt..
slänger in två lökbilder också. hejrrå
där ser ni, jag har inte blivit neger.. Fått färg? ja. men brun? nej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Testa mjuka pretzels med bredbar ost som du slabbar på och sen moffar i dig - så jävkla gott!!!!!!!

2010-06-28 @ 11:42:20
Postat av: Andreas

hahah inte brun alls ? solat 2 dagar och är brunare än dig , riiktigt dåligt av dig

2010-06-28 @ 17:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0