Can we pretend that airplanes In the night sky Are like shooting stars

Tja!

 

Jag har faktiskt inte gjort ett skit idag, bara chillmakrillat. Har inte mått så jättebra, virus?.. Vi får se, vi får se. Solveigs väninna Tina + familj kom över idag på middag då det är Tinas birthday! De frågade en massa om Sverige och självklart trodde de att alla svenskar ser likadana ut- Blåögda och blonda.. Alla tror det?! Sjukt! Nu börjar jag må bättre och mitt illamående har släppt för ett tag. Jag kanske är gravid? hehe, vad hade du tyckt om det mamma? Komma hem med en unge, eller två? Näe just kidding.. Hade storm idag också. Givetvis skulle allt regn komma när vi skulle ut och handla. Så när vi kom hem såg vi ut som två sälar. Då slapp jag duschen i alla fall. Haha! Nej, usch!

Imorgon ska jag nog på konsert med Tripp. Phish? vet ni vilka det är? för det gör inte jag.. Han sa att det skulle bli trevligt så jag får väl lita på hans ord. förlåt,förlåt,förlåt och återigen förlåt för att ja är så dålig på att ta bilder. Men vad ska jag fota? just nu händer inte så jättemycket som är lönt att fotografera. Alltså blir detta ett bildlöst inlägg.

Arhhh (som en äkta pirat hade sagt)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0