Boooooom

Vi har storm nu? var precis superfint väder och poff så kom herr storm och hälsade på. Vem bjöd in honom? måste varit någon avundsjuk person i Sverige som bestämde att jag inte längre ska få njuta av vädret.. Blev tyvärr ingen shopping idag, andra saker kom upp. Men vi var över hos Diane och fick reda på vad som skulle göras när hon är iväg och Omg vilken söt katt hon hade, tror den hette Tassy(?). Oj, nu blixtrade det till. Har lovat en liten kyckling att jag ska ha en "husvisning" så att ni får en hint om hur jag bor, heheh! Dock orkar jag inte springa runt i hela huset nu (det är gigantiskt), utan får bli bilder på det som är närmast mitt rum och det är mitt badrum, ett gästrum (tror jag), vardagsrummet, köket och hallen till S+A och M:s rum. Några har frågat ifall jag ska ha dagensoutfit-bilder, men ärligt talat tror jag inte ni vill det haha. För som jag ser ut här. Nej, ni vill verkligen inte se mig. Så njut av dessa bilder tills de nästa kommer upp.
Godnatt Schwedän




Haha, den gillar ni va?





Kommentarer
Postat av: Mina

Älskar att bli kallad kyckling!

2010-06-23 @ 08:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0