You think you're cooler than me

Hello, Good morning!

Okej.. Min dag idag:
  • Jag vaknade upp hos Blaise, väldigt tidigt.. Så jag gick ner till Reene och snackade, sen kom Mo och Solveig över och vi badade lite för att sedan åka hem och duscha. Efter det åkte jag över till Blaise igen och vad tror ni jag gör? Jo, det första jag gör är att slänga mig i poolen igen. Det var så länge jag höll mig ren. Men vi kunde inte stanna i poolen så länge för det blev storm. Trodde nästan huset skulle blåsa bort... Och vad gör man på en stormig söndag, om inte kurar upp sig i soffan och kollar på film. Fast... Gick inte så jättebra, för stormen slog ut strömmen så hela filmen hackade. hehe..
  • Samtidigt ringer Kip och frågar om vi vill komma över till hans kompis, där han och några vänner hängde. Vi tackade ja och satt där i någon timma. Sedan åkte vi hem för att fixa till oss inför festen som hennes mormor skulle ha i och med att "kusinerna från Hawaii är här och hälsar på", ja, Blaise kusiner alltså.. Så det är ungefär hur min dag har sett ut
  • Nu sitter jag faktiskt i köket och bloggar lite.. Måste ju hålla er alla uppdaterade hihi. En annan lustig sak är att allt fler börjat läsa min blogg. Betyder detta att jag snart är uppe bland de stora bloggerskorna?. HELL YEAH!!!
I morgon:
  • I morgon blir det yoga kl. 12.00 och vi ska svettas som en stucken gris blöder.
Märkte förresten att ni uppskattade att jag hade "confessions of Amanda". Så kanske ska fortsätta med det..? För jag kan lova er, jag har en hel del på lager.
Bilden är tagen innan Jesus gick i blöja.. Men i alla fall så är det: Ida, Morgan och jag. satan i gatan vad det var längesen. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0