You look better when I'm drunk

Igår var jag och Solveig på bio, Eclipse blev det. Fy farao vad bra den var!!! Dilemmat Solveig och jag hade under filmen var vem av Jacob och Edward vi skulle gifta oss med, Solveig valde Jacob till sist. För hon ville inte bli vampyr, jag har inte bestämt mig ännu. Vem hade ni valt? På schemat idag står Yoga högst upp, längesen sist nu, så det ska bli skönt. Efter det har jag ingen aning, kanske blir poolen. Borde bli poolen, jag behöver det(!!) för jag har typ tappat all min färg nu.. miiep! Andy Bandy Ball och jag har ju tävlning och han leder, men det är endast för att han spelar golf var enda dag. Han ska se när jag är i Florida och bokstavligen sover på stranden, då ska vi jämföra igen. hehehe! Ska försöka slänga in ett inlägg till ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0