you got designer shades, just to hide your face

GODKVÄLL UNGA, GAMLA, TJOCKA, SMALA, SMARTA, KORKADE, SNYGGA OCH FULA!

Jag har varit fruktansvärt lat idag. Utmattad är väl mer ordet jag söker.
Var nere på Happy Harrys och köpte "det där" till Marre sedan åkte vi hem igen och snarkade på soffan.. Åhhh, usch! Idag när vi var ute med hundarna, ser jag Gilmore springa iväg... Sen hör jag "piiiip piiip pip" Så kommer han tillbaka med en ninis (kanin) i munnen. Vi trodde att han redan hade dödat den så vi lät honom ha kvar den i sin trut. Haha! Han gick jättestolt och det såg ut som han hade en snuttefilt, men den turen hade vi ju inte. När vi kommer tillbaka till huset släpper han den och jag ser den försöka springa för sitt liv, men hundfan är ju snabbt och fångar den ännu en gång. Vi tänker, det är lika bra att han dödar den nu så den inte lider.. Så vi går in och efter någon timme kommer Tripp och Kane "Mamma, det är en kaninbebis som lever i grovköket, du måste ta den" Så Solveig hämtar den (samtidigt sitter jag på min dator på köksön så jag ser ingenting av detta) och hon går upp till mig för att visa den. Jag lovar er, jag skrek så hela USA hörde mig. Fy bubblan vad rädd jag blev, haha! Vi har den i alla fall i en låda med filtar och mat till den.. Förhoppningsvis överlever han. Tänkte ta en bild i morgon så ni kan se hur liiiden han är.
Skulle gått på bio idag och sett "The kids are all right". Men vilket strul det var!! På morgonen stod det att den spelade, på eftermiddagen stod det att den inte spelades, så vi ringer och de säger att den spelar. Vi åker till bion och väl där säger de "nej, den går inte på denna bion".. Kul..... -.-
Söta, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0