You can go ahead tell them

Sitter och skypar med min broder just i denna minut.. Han borde sova, men som vanligt så lyssnar han inte. UNGJÄVLEN!!! nej, men det är faktiskt skönt att se och få prata med din lilla hjorten. Skypade med mamma och pappa tidigare idag, så jag har fått höra ifrån hela familjen. Annars har jag inte gjort ett skit idag, var på Costco och handlade lite, bland annat sås till Andreas som vi skickade till honom. Oooorh vad vi längtar efter det svenska godiset. Vi kollar brevlådan cirkus 4-5 gånger om dagen, men inget godis.. Kanske imorgon, jag håller mina tummar!. Jag och Solveig brände oss idag. Hon på magen och jag på höften och armen. Hur stora är oddsen?! att vi springer in i varandra precis när hon ska hälla av vattnet från potatisarna. Fyy vad ont vi fick. Tänkte lägga ut bilder så ni får se hur det ser ut, men får bli imorgon, om det ens blir av. hehehe!
Ska fortsätta snackilera med And-re-as och sen sova. Yoga 8:00 imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0