vamos a la playa

Haj!
Har varit iväg på golf heeeeeeeeela dagen, 18 hål, så skoja papegoja om jag är trött i benen nu, för vi fick inte ta golfbil.. Fan ta de jävlarna! nej, men vi hade faktiskt det väldigt mysigt och man lärde sig en hel del. När vi kom hem bjöds det på krabbor. Tro det eller ej, jag provade!! Eller ja, Tripp tvingade i mig det rättare sagt. Det gör jag inte om igen på några veckor,månader, år i alla fall. fiii.. Senare på kvällen fick jag världens allergichock?! kan det varit av krabborna tro? Började klia överallt, blev snuvig och fick svårt att andas. Konstigt ändå. Fast Solveig gav mig Benadryl som är för allergi så nu mår jag finemang igen!. Imorgon drar vi ner till Stranden och stannar där tills på Sön eller Mån kanske det var.. Ja, detta betyder vilket fall som helst att jag inte kommer ha tillgång till internet och kommer därför inte kunna uppdatera om mitt underbara och spännande liv. Kommer ni klara er?. Haha, Solveig är väl för söt.. Vår konversation i bilen idag:


S- Amanda, jag tänkte att du kanske skulle kunna ta mitt gamla leg så du kan följa med de andra ut nere på stranden?
A- Mmja, jag tror inte riktigt det går. Du är ju liite äldre än mig?..
S- Men det är ju mitt gamla? jag var nog 21-22 på det
A- Haha, fast det är ju fortfarande samma födelseår som du har nu?
S- just det! vad dum jag är..
Hehehe, bara älskar henne!! Världens finaste familj är de. Jag är verkligen superglad över att få vara här över hela sommaren med dem.
Btw, visste ni att jag är på Månen.. Eller i Afrika? Fråga Lill-Tobbe, han vet.
Så vi hörs igen på sön,mån eller tis.
puss

Kommentarer
Postat av: Mostra

Fina finan vad du har det gott! :) Tack iaf för att du delar med dig av värmen;)

Sen ett stort tack för det fina medd du skickade, började så klart gråta. Haha. Inte alls känslig:)

Vad gäller din reaktion på krabba så få dy akta dig, har du skaldjursallergi ska du vara försiktig.



Nu ska snart barnen i säng sen ska jag ta mig en kall cider:)

Puss puss puss puss från oss

2010-07-01 @ 18:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0