The club can't even handle me right now

Hejsan hoppsan falle ralle ra, när Amanda bloggar blir varenda sverigebo glá.
Början mitt inlägg med lite skönsång. Ohhhh jag har inte sjungit på en miljon år nu och jag börjar få panik. Nej, så farligt är det inte. Men ni som känner mig goodie good vet vad jag menar.
Igår:
  • Ute och käkade med Andy, Solveig, Tripp och Kane (Morgan ville inte med utan spelade golf) på en Mexikansk restaurang. Det var mycket trevligt! Elin ringde också, vilket påminner mig om att jag ska berätta en rolig historia för er, guys. Hehehe! VARNING!!!!! Ta på er blöja, eller ha toalett nära tillhands. Tror inte ni kommer tycka det är lika roligt som mig, men ändå. Ni smiter inte undan det.
Idag:
  • Började morgonen med Yoga. En ny instruktör idag, en kille. Han var helt okej, dock hade han ingen musik (dåligt av dig) men annars svettades jag som aldrig förr. Var bara cirkus 4 tjejer (Kvinnor/tanter) där och 7 killar(?) vilket är Ovanligt om man jämför med de andra gångerna vi gått. I alla fall... Det var väldigt givade och jag känner mig riktigt duktig nu. HAHAHAHAHA, killen som stod bakom mig.. Jag tror han fes i mitten av passet. Hur sjukt är inte det?! Dog lite, men sen samlade jag mig igen och glömde det för någon minut. Solveig hörde inte det. Konstigt. Antingen fes han eller så gled han med foten. Jag personligen tror han fes. Vill tro det... Sen har jag även spenderat tid med Blaise todaaaaay. Vi + hennes kusin McKenna var iväg och shoppade lite stuff, för i morgon blir det partaj, pool-partaj för att vara korrekt. Ska bli intressant...     Inte så mycket mer som hänt idag, vad jag kommer ihåg.. Eller jo!! Läste ett fint inlägg som Carolin skrivit på min fisbok. Tack för det Liin! Blev jätteglad. Till och med Solveig såg att jag sken upp. Hihi!
I morgon:
  • Vårt mål är att antingen gå på Yoga eller Zumba. Har ni testat det? Reene, Shannon, Blaise och McKenna gjorde det idag och sa att det var skitkul, så vi tänkte se om vi hittar det här i närheten. Sen ska vi tvätta alla djuren, de måste ju vara fina!. Jag ska också försöka blogga i morgon. Jag måste.
Haha är det bara jag, eller snear Elin mig på bilden? Jag tror hon beundrar mig. Japp, det gör hon!
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0