The Crazies

Jag tror att jag har bajsat på mig... Kollade på denna skräckisen nu på kvällen och jag tycker inte ens om skräckfilmer?. Detta ledde till att jag satt som ett barn med händerna över ögonen och kikade genom mina fingrar en stor del av filmen. Sen Skrämde Tripp mig. Shit! jag rekommenderar Inte er att se den, för den är läskig.
Förutom att se skräckisen har jag varit ute och promenixat med Sollan, blev en powerwalk på morgonen och poolen på för/eftermiddagen. Vi ska ut och gå i morgon igen, för vi åt glass nu på kvällen och det måste bort bort bort.
Väntar med spänning på att Ajlin Burkfett ska ringa mig tomorrow så vi får snacka lite skit.
Ger er lite smakprov i bilder av filmen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0