sexy from my head to the toes

ALOHA!
Hur står det till?
Blev en del shopping idag, hittade bland annat lite smått och gott till Andreas. En annan sak som hände idag, som var äcklig. Min nagel som blev klämd för några månader sedan (Yousef känn dig träffad!!) har varit så sjukt äcklig och jag har äcklats av mig själv.(Pappa är vittne på att jag nästan kräktes när vi skypade) Den trillade av idag?! USCH!!! Så nu har min fingertopp inga kläder(?) utan går naken och gör lite ont. Alltså är det jättesynd om mig nu. Både brännskadad och nagellös. Nu glömmer vi det för ett tag. På King of Prussia var jag inne i en Hello Kitty Butik, endast för att Lina och jag pratade om det innan jag åkte... Tog bilder på butiken och tänkte tillägna henne dem, så.. Here you go, Lina! I morgon väntas golf hela dagen, Morgan som spelar igen. Spelar han dålig vet han att ett gäng lusingar väntar. Vi höres gott folk!



Den fete kvinnan ville fan inte flytta sig.. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0