Oh herregud!

Snacka om att jag är död nu, efter att ha gått i fem timmar på golfbanan. halleluja att jag fortfarande lever! Vi fick tyvärr ingen golfbil denna gången heller utan vi gick de 18 hålen i denna värmeböljan, Phuu! men fick känna på hur det skulle känts att vara fast i Sahara. Trots detta spelade Morgan superbra! Du är så duktig min lillebror! :D hihi
Ja, för övrigt, för er som inte förstått det så har jag nu fått tre nya brorsor och fyra djur, två äldre (Kane 21, Tripp 22) och en yngre (Morgan 14) och tre hundar, plus en till kissemiss. Ändå trevlig att utöka familjen min, dock vill jag ha lite systrar också. Någon som kan ställa upp på det? Hör då av er på 07.. Nej, men... Nej. Nu får det vara nog!! Jag är övertrött och det går ut på er, sorry. Klockan är 8.57 pm och jag längtar efter John Blund?! ooorh, vårt godis har inte kommit än. Skoja papegoja om vi har damp här borta. Lovar er att det är någon fet amerikan på något postkontor som öppnat paketet för han har inbyggt luktsinne för godis, för svenskt godis, i sin håriga, äckliga, snoriga näsa. Och nu har han ätit upp allt utan att dela med sig. Ska nog skicka text och musik på låten "Om du har ett äpple", men den kanske heter "Äppelmelodi"? Strunt samma!!!!!!! Den fete amerikanen som inte låter oss få vårt godis borde ta åt sig och lyssna på den låten.. Borde verkligen sova nu och låta er vara ifred, men nu vill jag inte det längre. Hmm... Sätta igång en film?.. JAAAA! så får det bli. Remember me, har ni sett den?
Natti... och förlåt för dampet! Men vet att ni vill ta del av det.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tur du endast har en pappa o mamma;)

Puss saknar dig hjärtat.

2010-07-16 @ 14:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0