North Carolina

Hej allihopa!
Nej, jag ar inte dod... Men jag har inte min dator med mig, for jag akte till North Carolina med Dana efter stranden och kommer vara har i ett par dagar. Vilket betyder att det kommer ta annu ett par dagar tills jag kan borja bloggs "pa riktigt" igen. Mamma tvingade mig att uppdatera lite sa detta ar allt ni har tills vidare, vill ju inte avsloja for mycket annu.. hehehehheheh! slanger in ett par bilder fran stranden ocksa..
Puss
Dana, Dani, Amanda,Deidre and Kelsiy
Amanda, Kelsiy,Dana, Deidre and Dani
Hela ganget..eller ja, kane saknas.

Kommentarer
Postat av: Mina

Du är ju brunis dude, jädrar i det! Btw, vem är det som är din boy? Hehe.. PUSS!

2010-07-08 @ 21:46:20
Postat av: Stockholmsmamman

Hej Pocahontas, jäklar vad brun du är!!!!!!!

2010-07-09 @ 10:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0