My mom loves me more than sushi

Nu är jag "hemma" och kan börja blogga ordentligt igen. Det har hänt massvis med grejer och kommer ta år och dagar om det ska komma upp här, så jag tänkte att jag lägger upp lite bilder istället för att skriva en massa. Bra idé va?. Igår var vi i alla fall i Philadelphia där det blev lite shopping, lunch och middag. Mycket trevligt, må jag säga och guuuud vilken lägenhet de har där uppe(!!!) gigantisk, fräsch, perfekt... ja, ni förstår. Förresten, kan ni förstå att jag varit här i snart en månad? helt sjukt ju?! Näe, nu ska jag sluta babbla och lägga upp lite bilder.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Japp älskar dig absolut mer än sushi....;)

2010-07-11 @ 22:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0