Mina har ordet:

Hejsan hoppsan!

Antingen gör jag er läsare besvikna genom att avslöja att detta inte är Amanda som skriver, utan hennes kompanjon Jasmina, eller så lockar jag till mig en massa mer läsare. Personligen så tycker jag att det hela lutar åt alternativ två.. Men man vet ju aldrig. Jag tycker att vi låter gåtan förbli olöst.

Detta inlägget är till för att locka hem Amanda, eller åtminstone försöka lite, så hon känner att vi väntar på henne här hemma… Nej, jag ska inte vara negativ åt min frugas "lilla" resa – snarare positiv. När hon väl kommer hem så kommer hon hem med en massa pengar till vår bostad och våra kära barn. Nej, inte ritkigt. Ingenting kan mäta sig med erfarenheter och upplevelser, så jag är glad för Amandas skull. Om jag har förstått det hela rätt så njuter hon satan i det och har megakul! Det glädjer mig.

Samtidigt som det kommer kännas befriande när hon kommer hem igen (om cirka en månad), så kommer det kännas lite annorlunda. När hon är hemma igen har hon varit iväg i 63 dagar, vilket kan låta lite men samtidigt mycket. Jag anser att det beror på vad man gör åt saken. Vår vänskap kommer inte att ha förändrats (i min värld). Nej, efter att ha känt efter lite så tar jag helt enkelt tillbaka det där med att det kommer att kännas lite annorlunda, för det kommer det inte. Inte för min del. :]

Fem dagar efter att Amanda anländer in Sweden (måste skriva på hennes "nya språk" så hon förstår) så blir hon min trogna classmate, again. Thank God! (or Heide). Då kör vi igång med UF och en massa annat, så det lär bli full rulle. Dessutom har vi stora planer på vår framtida karriär – "Amandas cookalong". Jag filmar och assisterar, Amanda pratar och agerar med maten. Tro mig mina kära vänner, det är inga dåliga grejer! Dessutom längtar jag riktigt mycket efter att få spela gitarr tillsammans med henne när hon sjunger. Det är inte samma sak att spela själv förstår ni, "ju fler desto bättre" - (nästan).

Nej, nog om pratet angående vardagslivet. Jag tycker att Amanda ska passa på att göra en massa roliga saker, PLUS saker hon kanske inte borde göra (förlåt Mirre och Thomas!), som hon kommer ångra att hon inte gjorde när hon är hemma igen. Då slipper jag höra det snacket sen. Som jag har sagt tidigare, Amanda klarar sig alltid – hon är rik. Okej förlåt, - hon är Amanda. Så är det bara. Det finns inga ord som beskriver det, det handlar om fakta och vetenskap. Amanda, nu menar jag inte att du ska göra farliga saker (!), do you fat?

Jag hade lätt kunnat sitta här och skriva i någon timme till, men då riskerar jag att bli allt för tråkig. Därför väljer jag att istället lägga upp några bilder istället. Önskar att jag kunde lägga upp mina favoritbilder, men vi har ett osynligt och omedvetet avtal som innebär att man inte visar alla bilder.. That’s it. Passa på att titta på bilderna innan Amanda upptäcker dem!

Jag väntar på dig här hemma Amanda. Jag saknar dig!

/ Din Mina


Amanda och jag innan vi (+ Elin) begav oss till Ven (ett bra tag sedan)


 Amanda och jag på tåget från Göteborg (ett bra tag sedan)


 Vaktis, jag, Amanda och Vaktis i Sthlm (hösten förra året)


Jag och Amanda spelar och sjunger (tidigare i år)


 Amanda på promenix (ta inte detta på allvar, bara lite. Ett bra tag sedan)

 
Amandas lilla kisemise Snoddas (han saknar dig!)


 Jag och Amanda på tåget på väg till flygplatsen för någon vecka sedan..

Som sagt, en del bilder är hemlighetsstämplade. Jag hoppas att ni överlever och nöjer er med detta! Tack för mig!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0