Lördag

Jag sov til kl. 10.00 idag. Det längsta jag sovit sen jag kom hit.. Brukar vakna runt 8-9 tiden men min kropp behövde väl en extra timmes skönhetssömn och det gjorde susen. För fyfan vad snygg jag är nu. Haha, nej skämt o sido.
Vi har jobbat lite idag. Hjälpte Solveig lite, sen tvättade jag hundarna (och de mig). Katten fick sig också en tvätt men det blev i vasken. Nu sitter jag och kollar på lite tv med min "lillebror".
Senare ska jag iväg hem till Blaise, där hon och Kip, hennes storebror har fest. Haha, ska bli kul..
Åååh, jag saknar Chapel Hill. Jag saknar Dana the Dino och Manky Panky. Jag vill tillbaka till North Carolina...
Förresten, MAMMA och PAPPA?!?!?!?! Lever ni? Har inte hört från er på länge. Är det så att ni glömt bort mig redan? Har ni gjort om mitt rum till snoddas rum eller vad? Nästan så att jag tvingar er till att börja blogga så jag vet vad som händer och sker i mitt fosterland.
Nu ska jag springa upp och lägga kameran på laddning. Så jag förhoppningsvis fotar lite ikväll..
Dana & Dani

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Haha måste du verkligen har gjort ;)



Tack så mycket! :D

din är också jättefin tycker jag! :)

2010-07-25 @ 00:23:27
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Mamma.

Ja du hjärtat vi lever, vill inte "störa" för mycket bara;)

Men vi saknar dig så ditt rum e ditt fast Snoddas lånar det nu... han saknar väl dg han oxå;)

Puss Älskar Dig.

2010-07-25 @ 08:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0