Karma is a bigger bitch than I'll ever be

Nu är jag tillbaka igen. Har kollat på the real housewives of new jersey, jag dör så patetiska hela högen är. Stämningar hit och dit. Låter ungefär som vår kära stad Helsingborg, den staden skriker drama och avundsjuka. Men ändå älskar vi den..
Jesus Amalia, har ni sett "Det regnar köttbullar"? (jag gjorde för två kvällar sen) Lovar er att det är en av mina favoritfilmer nu. Haha, Så rolig!! Bäst hade det varit om de haft en pool med sås, eller vad säger du Svetlana? Mmmmm *dregel*
Idag på frisörsalongen fick jag höra att jag liknar Demi Lovato, hur ska jag ta det?! Tror det var menat som en komplimang. Jag tar det som en komplimang.. Tror jag.. Har även skypat med Mina i sisådär 2 F'n timmar?!!?!?!?!??! Nu när vi ändå pratar skype, så söker jag vänner. Någon som är intresserad att se lilla mig på skype? Hehe! Har bara cirkus 15 vänner och det känns så... Tomt.
Nej, mina kära vänner. Ni ligger och snarkar nu, jag kan höra er och det är inte vackert ska jag säga er. Så ni är inte så roliga just nu, men jag har förståelse för det (nej). Därför tänkte jag köra igång en annan film, "Farsan". Jag vet att alla redan har sett den. Men jag har inte, så låt mig. Tog mig en liten titt på den igår och sacramento, den är rolig. Jag avled nästan när de är hemma hos sonen och "farsan" ska berätta om sitt jobb. "jag jobbar för maffian. Ser jag någon på stan med fult huvud skjuter jag honom. *pang* Vill du se min pistol?" Hahhaah, stackars lilla tanta.
Skickar en nattipuss till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0