I'm holding a fortune that heaven has given to me

Låg vid poolen några timmar idag. Måste ju bättra på min bränna och vinna över Andypandy. Sen har vi fixat med en hel del här hemma inför flytten, fyfan vad flitiga vi varit säger jag bara. Efter det åkte vi över till Hotellet för en cocktail med Renee. Trevligt var det! Hennes föräldrar som äger hotellet ifall ni undrade, hehe! Runt halv sju åkte vi hemåt för att laga mat, sedan låg vi och bara mös i sofforna till "The Wedding Planner", en gammal goding, eller vad säger ni?. Åååh jag är så glad!! Min broderjord kanske kommer ner och hälsar på i West Palm Beach, för att sedan åka hem med mig. Vilket betyder att vi ska till New York för shopping innan... I morgon ska vi ut och powerwalka med Diane och sen ser det ut att bli lite bio för att avsluta veckan. Usch, på tal om det så känns det som om dagarna bara flyger iväg. Ibland vill jag bara stanna tiden och inte behöva tänka på att man snart är tillbaka i sin vanliga, tråkiga vardag. Vakna, ta bussen till skolan, hem, vila, äta, plugga,sova. Osv osv.. Studenten, kan du inte bara knacka på min dörr snart? hade varit sååå skönt. Livet hade kunnat börja, på riktigt! Mitt mål är att först resa runt och sen hitta mig en plats för att bosätta mig. Vilket antagligen kommer bli detta fantastiska land. Jag ser så mycket fram emot att få vara en självständig individ och få lyckas inom något, för att visa folk att jag kan. Visa att jag kan klara mig själv. Med detta menar jag verkligen inte att jag vill komma från familj och vänner, de kommer Alltid ligga närmast mitt hjärta, vad som än händer. Men jag vill prova på allt där ute som är främmande för mig, saker som man inte ens tänker på. Både bra och dåliga, lätta och svåra, roliga och jobbiga... Nääääeedu, nu ska jag få min skönhetssömn.
Sov gott på er.
Jag saknar och älskar er, Pappa, Mamma och Andreas!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskar dig ännu mer o som jag saknar dig!! <3

2010-07-18 @ 18:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0