Älskade morbror..

Du skulle nästan bli gammal idag, hela 35 år. Tyvärr fick du inte dela den dagen med oss här på jorden, utan du har ditt stora firande på molnen högt däruppe. ooh, jag saknar dig!. Jag tackar gudarna för att jag är den som fortfarande kan se dig, höra dig och känna dig. Det känns som en trygghet och en bekräftelse att du fortfarande är runt omkring mig. Ibland jävlas du med mig, men jag vet också att det är du som brukar komma in till mig på nätterna när jag ska sova och stryka din hand över min kind. Tack för att du är runt omkring mig! Jag tänker på dig varje dag, och ständigt blir jag så sur på mig själv för att jag aldrig sa hejdå till dig. Utan jag låg kvar på mitt rum för att jag mådde dåligt. Varför? Varför kunde jag inte bara bita ihop och ta mig ner för trappan och ge dig den kramen? Det gör så ont i mig att man alltid tar allting för givet, att man inte kan uppskatta det man har och leva för dagen. För man vet aldrig vad som kan komma dagen därpå. Du är den som fått mig att gå efter "Carpe Diem"- fånga dagen. Jag försöker leva efter det nu och hittills har det fungerat bra. Det ger mig ännu en anledning till att få tänka på dig... Msn. Det skulle ni haft där uppe, så vi kunnat chatta lite. Eller skype, det hade varit ännu bättre. Ivan, ge dig på det! Starta Msn, skype eller något liknande så vi kan se vad som händer där. Se om det är som man fantiserar, stora puffiga moln som man svävar på. En sak vet jag i alla fall säkert och det är att du har det bra! Att du har det så mycket bättre där än här, för vem vill leva kvar på denna sidan? ingen! Alla bara klagar ständigt på hur tråkigt man har det, eller hur mycket man vill komma härifrån... Kan du inte bara komma och hämta upp mig, i ett par dagar åtminstone? snääääälla!
Jag skänker dig alla mina tankar idag Ivan. Jag älskar dig min morbror! <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så vacker skrivet hjärtat mitt!!

Älskar dig.

2010-07-19 @ 12:10:30
Postat av: Mamma

Så vackert skrivet hjärtat mitt!!

Önskar så jag hade din gåva.

ÄLSKAR DIG <3

2010-07-19 @ 12:13:44
Postat av: Sandra

sv; tack så mycket :)



fint skrivet om din morbror..

2010-07-19 @ 21:43:37
URL: http://jiggly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0