knappt en vecka kvar..

Igar var vi ute och paddlade paddle board med Bari och co. Jag trillade inte i en endaste gang! :D Sedan fixade vi med huset.
Idag har jag varit ute och solat i nagon timme. Nar jag precis hade gatt ut och lagt mig, sag jag en kille komma gaende mot "min strand", jag tanker inte sa mycket pa det utan lagger mig ner pa handduken. Nar jag kollade upp nasta gang stod han i vattnet precis nedanfor mig och bara tittade ut pa havet. (VA I...?) han stod sakert dar i 3 minuter, helt stilla.. Sen vande han sig om och kollade pa mig och gick sakta tillbaka dar han kom ifran. Men han stannade en gang till, kanske 200 m ifran mig denna gangen och vander sig om och kollar pa mig en gang till. Han verkligen stirrade.. hahha! Jag blev lite radd maste jag erkanna. Tank sa skulle han kidnappa mig?..
Sedan kom Solveig ut och vi slangde oss i havet. Jag kan arligt saga att det var svart att ga upp sedan, sa underbart vattnet ar. Idag var vattnet jattevarmt ocksa.
Nu har jag precis duschat och druckit min greendrink. Snart ska vi laga lite mat och sen ivag pa lite arende och ikvall ska vi pa bio. Eat Love Pray, ska vi se.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0